REGULAMIN
§1
- Produkty firmy JOANNA można nabyć w sklepie stacjonarnym 33-312 Tęgoborze ul. Sądecka 146 oraz w sklepach internetowych. Zamówienia internetowe można składać na stronie: https://joanna-krawiectwo.pl/sklep/ .
- Firma JOANNA należy do Joanny Orzeł prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Firma JOANNA Joanna Orzeł, Znamirowice 10, 33-312 Tęgoborze, tel.: (+48) 696 415 776, e-mail: j.o.krawiectwo@gmail.com .
- Przedmiotem działalności firmy JOANNA jest szycie odzieży na miarę, łącznie z opracowaniem formy w programie komputerowym, przeprowadzanie indywidualnych konsultacji z klientem, wykonywanie poprawek krawieckich, sprzedaż internetowa oraz stacjonarna odzieży.
- Poprzez zawarcie umowy firma JOANNA zobowiązuje się do dostarczenia klientowi kompletnego, zgodnego z opisem, nieuszkodzonego produktu w umówionym terminie.
- Regulamin firmy określa warunki zawierania umów sprzedaży a także tryb odstąpienia od umowy oraz postępowania reklamacyjnego.
- Wszystkie ceny produktów zamieszczone na stronach internetowych podawane są w polskich złotych zawierających podatek VAT.
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu oraz umieszczone na stronie internetowej https://www.joanna-krawiectwo.pl/ nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
§2
Definicje poszczególnych nazw użytych w regulaminie:
- Sklep stacjonarny – pracownia krawiecka znajdująca się pod adresem Tęgoborze ul. Sądecka 146, 33-312 Tęgoborze.
- Sklep internetowy – https://joanna-krawiectwo.pl/sklep/
- Cena – umieszczona obok produktów, podawana w polskich złotych, zawiera podatek VAT. Cena jest ceną brutto, nie uwzględnia kosztów dostarczenia produktów.
- Zamówienie – oznacza złożenie zamówienia przez klienta na produkt lub produkty w sklepie stacjonarnym bądź internetowym zgodnie z niniejszym regulaminem.
- Zaliczka – opłata za pierwsze spotkanie oraz konsultację wynosząca 25% ostatecznej ceny gotowego produktu, opłata ta jest odliczana od rozliczenia końcowego.
§3
Zgodnie z przepisami prawa autorskiego, Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83, Art. 8.1 – Prawo autorskie przysługuje twórcy, o ile ustawa nie stanowi inaczej – zabronione jest wykorzystywanie wszystkich zdjęć, znaków, tekstów oraz logo w jakikolwiek sposób bez uprzedniej zgody od właściciela firmy JOANNA. Treści na stronie internetowej objęte są prawami autorskimi.
§4
Klient poprzez złożenie zamówienia oświadcza, że:
- Zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i ją zaakceptował.
- Zapoznał się z warunkami składania zamówienia.
- Zapoznał się z warunkami ewentualnego odstąpienia od umowy oraz reklamacji.
- Zapoznał się z instrukcją pielęgnacji oraz prawidłowego prania odzieży.
§5
- Sklep stacjonarny otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00. Adres określony jest w §1.1 niniejszego regulaminu.
- W przypadku zakupu gotowych produktów (nie szytych na zamówienie) umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą złożenia zamówienia oraz dokonaniem płatności.
- W przypadku szycia na miarę, zamówienie przyjmowane jest po konsultacji telefonicznej, stacjonarnej lub mailowej z klientem oraz uiszczeniem przez klienta ustalonej kwoty zaliczki.
§6
- Formularz kontaktowy dostępny jest pod adresem https://joanna-krawiectwo.pl/kontakt/ .
- Formularz służy do przesłania propozycji nawiązania współpracy z firmą JOANNA, zadania pytania odnośnie produktów treści oraz zdjęć umieszczonych na stronie.
- Towar objęty zamówieniem jest dostarczany klientowi przez sprzedawcę wraz z dokumentem potwierdzającym
zawarcie umowy sprzedaży, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą VAT jeżeli zamawiający podał niezbędne dane
do jej wystawienia oraz zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu zamówienia. - Po złożeniu zamówienia przez Internet sprzedawca skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z klientem w celu omówienia szczegółów zamówienia.
§7
- Firma JOANNA zastrzega sobie prawo do usuwania zamówień, za które nie uiszczono opłaty lub dane osobowe klientów w nich zawarte są̨ nieprawidłowe lub uniemożliwiają skontaktowanie się z klientem.
- Termin uiszczenia opłaty za zamówienie wynosi 5 dni od momentu jego złożenia. Po upływie tego terminu zamówienia są anulowane przez sprzedawcę i umowę uważa się za nieważną.
- Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed dokonaniem płatności. W tym przypadku klient powinien
skontaktować się w pierwszej kolejności ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną. - W przypadku zmiany wymiarów ciała klienta firma nie przyjmuje zwrotów. W takim przypadku za odpowiedzialnego uznaje się klienta, a firma może doliczyć na niego dodatkowe koszty związane ze zniwelowaniem usterki – braku dopasowania odzieży do figury klienta.
- Firma JOANNA informuje, iż istnieje możliwość różnicy w odcieniu kolorów na zdjęciu z przyczyn ustawienia bilansu bieli oraz ustawienia kolorystyki na monitorze.
§8
- Firma JOANNA udostępnia następujące sposoby płatności za zakupy:
- a) W sklepie stacjonarnym(adres określony jest w §1.1 niniejszego regulaminu), płatność gotówką lub przelewem tradycyjnym.
- b) W sklepie internetowym za pomocą: karty kredytowej/debetowej (po wpisaniu numeru karty, daty ważności karty oraz kodu CVR), przelewu tradycyjnego, szybkiego przelewu za pośrednictwem Przelewy24.
- Przelew tradycyjny należy wykonać na numer rachunku:
ING 74 1050 1722 1000 0091 2057 8811
Joanna Orzeł
Znamirowice 10
33-312 Tęgoborze
§9
- Na cenę szycia na miarę wlicza się: zakupienie tkaniny oraz potrzebnych dodatków, konsultacja ze stylistką oraz dopasowanie kreacji do preferencji oraz sylwetki klientki, uszycie odzieży przez krawcową.
- Spotkanie ze stylistką jest płatne 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę, cena ta obowiązuje, gdy klient nie zdecydował się na finalizację zamówienia.
- Zaliczka nie zostaje zwrócona w przypadku nie odebrania odzieży przez klienta (z losowych przyczyn). Kwota ta zostaje przeznaczona na pokrycie częściowych kosztów wykonania zamówienia poniesionych przez firmę.
- Zaleca się zakładanie na przymiarki odzieży, obuwia lub bielizny, z którą klientka planuje zestawić zamawianą kreację.
- W razie planowanych zmian sylwetki klient jest zobowiązany poinformować o tym krawcową lub stylistkę.
- Cena wykonania zamówienia może ulec zmianie w zależności od pojawienia się modyfikacji podczas procesu realizacji zamówienia.
§10
- Konsument posiada prawo do wyboru sposobu dostarczenia zamówionych produktów spośród opcji
zaproponowanych przez sprzedawcę przy składaniu zamówienia:- Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
- InPost Kurier Standard
- InPost Paczkomat 24/7
- Opłata za dostawę̨ produktów jest umieszczona w trakcie składania zamówienia, w sklepie internetowym, cena ta może ulec zmianie poprzez modyfikacje ze strony dostawcy.
- W przypadku wysyłki nie uwzględnionej w regulaminie firmy indywidualnie dokonuje się wyceny przesyłki.
- Termin realizacji zamówienia w sklepie internetowym jest dostępny w opisie wybranej aukcji oraz w trakcie składania zamówienia. Termin podany jest w dniach roboczych.
- przy zamówieniu gotowego produktu do 5 dni roboczych przy wyborze przesyłki kurierskiej lub do 15 dni przy
wyborze wysyłki za granicę. - przy usłudze „szycie na miarę” od 4 tygodni do 9 tygodni.
- przy zamówieniu gotowego produktu do 5 dni roboczych przy wyborze przesyłki kurierskiej lub do 15 dni przy
- Możliwe jest ustalenie innego terminu realizacji zamówienia po konsultacji z klientem.
§11
Firma JOANNA informuje, że w sytuacji uszkodzenia przesyłki podczas transportu, klient zgodnie z przepisami ustawy
o prawie przewozowym z dnia 15 listopada 1984 r. (Dz. U. 1984 nr 53, poz. 272 z późn. zm.) ma prawo zażądać od
przewoźnika sporządzenia protokołu szkody, jeśli dostawca nie zdecyduje się na własną inicjatywę na stworzenie
takiego dokumentu. Po otrzymaniu protokołu szkody od dostawcy, firma JOANNA zaleca przesłanie tego dokumentu
(lub jego kopii) na adres korespondencyjny (określony w §1.1 niniejszego regulaminu), co przyspieszy proces
rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.
§12
- Na podstawie art. 27 ustawy z dnia Prawa konsumenta – klient może bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania produktu. W celu odstąpienia od umowy klient zobowiązany jest do wypełnienia oświadczenia oraz zwrotu produktu na adres podany w § 1 punkt 1 niniejszego regulaminu.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór umieszczony jest w załączniku poniżej Regulaminu.
- Zgodnie z art. 38 ustęp 1 punkt 3 ustawy z dnia Prawa konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko na gotowe produkty, a towar pozostaje w stanie nie zmienionym i nie posiada śladów użytkowania.
- Firma JOANNA zobowiązuje się do zwrotu kwoty zapłaconej przez konsumenta za produkt w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy lub natychmiast po otrzymaniu zwracanego produktu. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tego samego środka płatności, który został użyty przez konsumenta. Należy jednak zauważyć, że koszty przesyłki nie są podlegające zwrotowi.
- W przypadku zamówień obejmujących więcej niż jedną sztukę produktu, firma JOANNA zwraca konsumentowi tylko kwotę zapłaconą za zwrócony produkt, jeśli konsument zdecyduje się zwrócić jedynie część zamówienia.
- Termin na zwrot środków przez firmę JOANNA rozpoczyna się w momencie otrzymania od klienta wypełnionego formularza o odstąpieniu od umowy. Klient może dostarczyć formularz za pomocą korespondencji elektronicznej (na adres e-mail podany w § 1 punkt 2 niniejszego regulaminu) lub dostarczyć wypełniony formularz na adres podany w § 1 punkt 1.
- W przypadku wyboru opcji dostarczenia uzupełnionego formularza o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną; w tytule maila należy wpisać „ZWROT”.
- Po otrzymaniu oświadczenia od konsumenta o odstąpieniu od zawartej umowy, firma JOANNA nawiąże kontakt z
konsumentem za pomocą środków elektronicznych lub telefonicznych. - Firma JOANNA informuje, że nie stosuje praktyki jednoczesnego wysyłania wielu kreacji do przymierzenia, oglądania lub dotykania ubrań, które mają na celu zwrot towaru.
§13
- Dopuszczona jest reklamacja w przypadku, gdy odzież jest niezgodna z zawartą umową sprzedaży lub produkt zawiera wady fabryczne.
- Przed złożeniem reklamacji przez konsumenta zalecany jest kontakt telefoniczny z firmą JOANNA na numer telefonu (+48) 696 415 776 lub na adres e-mail podany w § 1 punkt 2 niniejszego regulaminu.
- Klient może dostarczyć formularz zgłoszenia reklamacji w formie elektronicznej (na adres e-mail podany w § 1 punkt 2 niniejszego regulaminu) lub dostarczyć wypełniony formularz na adres podany w § 1 punkt 1.
- W przypadku wyboru opcji dostarczenia uzupełnionego formularza o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną; w tytule maila należy wpisać „REKLAMACJA”.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego produktu od klienta.
- Po wcześniejszym kontakcie z firmą JOANNA reklamowany produkt należy odesłać na adres sklepu stacjonarnego firmy JOANNA.
- W przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, firma JOANNA wadę usunie lub niezwłocznie
wymieni uszkodzony produkt, na wolny od wad. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa,
konsument ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy. Koszty ponosi sprzedawca. - Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, koszty wysyłki pokrywa konsument.
§14
Polityka prywatności i plików cookies znajduje się w załączniku poniżej niniejszego Regulaminu.
§15
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- Niniejszy regulamin może ulegać zmianom, bez podawania przyczyn – zostaną one opublikowane w postaci ujednoliconego tekstu regulaminu wraz z informacją o ich dokonaniu.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu opublikowania go na stronie internetowej.
§16
Regulamin zawiera następujące załączniki: